Батлав:
Сургалтын менежер : ..................................../ /
Дадлага удирдсан ЕБС –ийн багш: ..................................../
/
7 дугаар ангийн “Мэдээлэлзүйн”
нэгж хичээлийн хөтөлбөр
Хичээлийн нэр: Мэдээлэлзүй
Агуулгын тогтолцооны бүрэлдэхүүн
хэсэг: Мэдээлэл загвар
Хамрах хүрээ:
·
Мэдээлэлзүйн суурь
боловсролын стандартын мэдлэг чадварын хүрээг хамаарна.
·
7
дугаар ангийн сурагчид ашиглана.
·
7
дугаар ангид мэдээлэлзүйн хичээл заах багш
·
Сургалтын менежер,
сургуулийн удирлага
·
Анги даасан багш нар
·
7
дугаар ангийн сурагчдын эцэг эхчүүд
Зорилго: Мэдээллийг бичвэр, тоо, зурган хэлбэрүүдээр дүрслэх
аргуудад суралцах. Мэдээллийг кодчилох болон 2-тын кодчилолын аргатай танилцах.
Зорилт:
·
Мэдээллийг дүрслэх
хэлбэрүүдийг судлах
·
Мэдээллийг кодчилож
дамжуулах аргуудыг судлах
·
Хоёртын кодчилолын
талаар ойлголттой болох
Сургалтын орчин:
Материаллаг
|
Үйл ажиллагааны
|
Сэтгэлзүйн
|
·
Нэгж хичээлийн
хөтөлбөр
·
Ээлжит хичээлийн
хөтөлбөр
·
Сурагчийн бүтээлийн
сан
·
Техник хэрэгсэл
компьютер
·
Тараах материал
·
Сурах бичиг
·
Проектор
·
Үзүүлэн
|
·
Багаар, хосоор, ангиар
нь
·
Багшийн чиглүүлэг
·
Ажиллах дасгал ажил,
даалгавар
·
Багш сурагчийн хамтын
үй ажиллагаа
|
·
Багш сурагчийн
харилцааны орчин
·
Сурах сургах эрмэлзэл
·
Ангийн эрүүл ахуйн
шаардлага
·
Техникийн бүрэн бүтэн
байдал
·
Нээлттэй байдал
·
Хүлээцтэй байдал
|
Сургалтын арга:
·
Ажиглалт хийлгэх
·
Тайлбарлах таниулах,
тэмдэглэл хөтлүүлэх
·
Дадлага ажил хийх ,
даалгавар хийлгэх
Өмнө үзсэн
|
Одоо үзэх
|
Цаашид үзэх
|
·
Мэдээлэл болон
мэдээллийг дүрслэх талаар анхан шатны мэдлэг
|
·
Мэдээллийг дүрслэх
хэлбэрүүд
·
Мэдээллийн кодчилол
·
Хоёртын кодчилол
|
·
Илүү гүнзгийрүүлсэн
түвшинд судалж мэдээллийн шинж чанар, мэдээллийн загвар, мэдээллийг хэмжих ойлголттой
болох
|
|
Ээлжит хичээлийн сэдэв
|
Цаг
|
Мэдлэг
|
Чадвар
|
Хэрэглээ
|
1
|
Мэдээллийг дүрслэх
хэлбэрүүд
|
40 мин
|
Мэдээлэл гэж юу болох?
Мэдээллийг ямар ямар хэлбэрээр дүрсэлж болох талаар танин мэдэх.
|
Мэдээллийг дүрслэх
хэлбэрүүдийг судалж жишээ гаргаж тайлбарлах.
|
Бэлэн мэдээлэл ашиглан
тухайн мэдээллийг өөр өөр хэлбэрүүдээр дүрслэх.
|
2
|
Мэдээллийн кодчилол
|
40 мин
|
Мэдээллийг кодчилох аргуудыг
танин мэдэх.
|
Кодчилсон мэдээллийг
тайлж унших, мөн мэдээллийг кодчилох чадвар эзэмших.
|
Мэдээлэл ашиглан
тухайн мэдээллийг олон аргаар кодчилох.
|
3
|
Хоёртын кодчилол
|
40 мин
|
Яагаад компьютерт
хоёртын кодчилолыг ашигладаг тухай мэдлэгтэй болох. Хоёртын кодчилолын талаар
танин мэдэх.
|
Хоёртын кодчилолоор
кодолсон мэдээллийг тайлж унших чадвар эзэмших. Мөн кодчилж сурах.
|
Мэдээлэл ашиглан тухайн мэдээллийг 2-тын
кодчилолоор кодчилох.
|
Хэрэглэгдэхүүн:
- 7 дугаар ангийн сурах бичиг
- Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 7 дугаар
ангийн хөтөлбөр, төлөвлөгөө, зөвлөмж
- ТӨМ, үзүүлэн, проектор
- Нэмэлт сурах бичиг
- Нэгж хичээлийн хөтөлбөр
Үнэлгээ:
- Энэхүү нэгж хичээлийг зааж дууссаны дараа
сурагчидын мэдлэг чадварыг тестээр үнэлнэ.
- Суралцагчдын хичээлийн идэвх оролцоо, бие даан
ажиллах бүтээлч чадвар зэргийг рубрикийн аргаар үнэлнэ.
Хөтөлбөр сайжруулах арга
зам
Хөтөлбөрийн давуу тал
|
|
|
Хөтөлбөрийн сул тал
|
|
|
Сайжируулах арга зам
|
|
|
Хөтөлбөр боловсруулсан багш:..................../ /
0 comments:
Post a Comment